Wiadomości

Czwartek, 14 grudnia 2017

Ogłoszenie o XLII sesji

Na podstawie  art. 29 ust. 5 Statutu Gminy Ochotnica Dolna (Dz. Urzęd. Woj. Małop. z 2003r. Nr 408, poz. 4295 z późn. zm.) zawiadamiam, że w dniu 29 grudnia 2017 r. (piątek) o godz. 10.00 w sali obrad Urzędu Gminyw Ochotnicy Dolnej odbędzie się XLII/17 zwyczajna sesja Rady Gminy Ochotnica Dolna

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady Gminy Ochotnica Dolna.
  4. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
  5. Informacja Wójta Gminy z podejmowanych decyzji między sesjami Rady.
  6. Odczytanie korespondencji do Rady Gminy.
  7. Podjęcie uchwał:
    1. Uchwała w sprawie zmian w budżecie gminy na 2017 rok.
    2. Uchwała w sprawie: zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Ochotnica Dolna na lata 2017-2030.
    3. Uchwała w sprawie: przyjęcia planów pracy Komisji Rady Gminy Ochotnica Dolna na 2018 rok
    4. Uchwała w sprawie: przyjęcia planu pracy Rady Gminy Ochotnica Dolna na 2018rok.
    5. Uchwała w sprawie: nabycia nieruchomości na rzecz Gminy Ochotnica Dolna.
    6. Uchwała w sprawie: nabycia nieruchomości na rzecz Gminy Ochotnica Dolna.
    7. Uchwała w sprawie: uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki, Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2018.
    8. Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej na rzecz Powiatu Nowotarskiego.
    9. Uchwała Budżetowa Gminy Ochotnica Dolna na rok 2018
  • omówienie projektu uchwały budżetowej
  • przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie
  • przedstawienie opinii stałych Komisji Rady Gminy Ochotnica Dolna
  • dyskusja, ewentualne wnoszenie poprawek i ich przegłosowanie
  • głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
  1. Uchwała w sprawie: przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Ochotnica Dolna na lata 2018 – 2030.
  1. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  2. Dyskusja i wolne wnioski.
  3. Zakończenie sesji.