Wiadomości

Poniedziałek, 17 czerwca 2019

W związku z zakrojonymi na szeroką skalę pracami związanymi z regulacją prawną dróg gminnych ogłaszamy nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Specjalista ds. geodezji

A. Nazwa i adres jednostki

Urząd Gminy Ochotnica, 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160

B. Określenie stanowiska:

Specjalista ds. geodezji.

C. Wymagania związane ze stanowiskiem:

1. Niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie, innego kraju Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa europejskiego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2018 poz. 1260 z późn. zm.)
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  5. wykształcenie wyższe techniczne pierwszego lub drugiego stopnia w zakresie geodezji i kartografii
  6. udokumentowany co najmniej 4 lata stażu pracy  na stanowisku, którego zakres odpowiada przynajmniej jednej z pozycji z zakresu obowiązków określonemu w sekcji D ogłoszenia.
  7. prawo jazdy kat. B.

2. Dodatkowe:

  1. preferowane doświadczenie w zakresie prac geodezyjnych i kartograficznych.
  2. bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
  3. predyspozycje osobowościowe (wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, odporność na stres),
  4. znajomość prawa dotyczącego prawa samorządowego.
  5. Znajomość prawa geodezyjnego.

D. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy w szczególności:

  1. Prowadzenie spraw z zakresu scaleń, wymiany gruntów, podziału nieruchomości, spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości.
  2. przygotowanie postanowień o wszczęciu postępowań rozgraniczeniowych,
  3. analiza i kontrola dokumentacji rozgraniczeniowej (operaty geodezyjne),
  4. orzekanie o umorzeniu i zatwierdzeniu rozgraniczeń,
  5. przesyłanie dokumentacji wraz z opinią do organów wyższej instancji i sądu,
  6. kompletowanie dokumentów i przekazywanie do ewidencji gruntów,
  7. analiza i ocena przedłożonych do zatwierdzenia operatów pomiarowych pod względem formalno-prawnym i częściowo technicznym,
  8. wydawanie decyzji zatwierdzających podziały i przekazywanie kompletu dokumentów do zmian w ewidencji gruntów.
  9. prowadzenie wizji w terenie w sprawach prowadzonych przez inne komórki organizacyjne Urzędu a dotyczące naruszenia granic.
  10. Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem tytułów prawnych na cele budowlane.
  11. Przygotowywanie dokumentacji do regulacji prawnej nieruchomości.
  12. przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej dla celów sprzedaży, dzierżawy i najmu lokali, przetargów, zarządu i użytkowania wieczystego,
  13. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta lub innych przełożonych.

Szczegółowy zakres obowiązków zostanie podany w zakresie obowiązków.

E. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu Gminy Ochotnica Dolna,
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat, w podstawowym systemie czasu pracy zgodnie z obowiązującym w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna Regulaminem Pracy,
  3. pierwsza umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia jej na czas nieokreślony,
  4. wynagrodzenie: zgodnie z obowiązującym Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna,
  5. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

F. W maju  2019 r. (miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

G. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys,
  2. list motywacyjny,
  3. dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych i pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922),
  10. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260 z późn. zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

- wszystkie dokumenty winny być złożone w języku polskim, oryginały własnoręcznie podpisane przez kandydata, natomiast kserokopie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

H. Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym, osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Ochotnica Dolna z dopiskiem na kopercie „ Nabór na stanowisko pracy ds. planowania przestrzennego i geodezji.”, w terminie  do dnia 27 czerwca  2019 roku do godz. 1000.    Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach i przeprowadzi go komisja powołana przez Wójta Gminy Ochotnica Dolna,
  3. I etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów,
  4. II etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub jednego z tych elementów,
  5. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego,
  6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ochotnica.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Ochotnica Dolna,
  7. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260 z późn. zm. ).

Wójt Gminy
Tadeusz Królczyk