Wiadomości

Wtorek, 5 listopada 2019

Wójt Gminy Ochotnica Dolna Zaprasza do składania ofert na zadanie o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro na: „Remont drogi gminnej „Ochotnica Dolna – Ligasy”

Wójt Gminy Ochotnica Dolna Zaprasza do składania ofert na zadanie o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro na:

„Remont drogi gminnej „Ochotnica Dolna – Ligasy” (nr drogi K363881, nr dz. ewid. 157/80, 157/81, 15852/1, 157/69, 157/83, 15850/8) w miejscowości Ochotnica Dolna  w km 0+390 – 0+500 i 0+500 – 0+650”, oraz roboty dodatkowe.

Przedmiot główny: CPV 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, przedmioty pomocnicze: CPV  45233142-6 roboty w zakresie naprawy dróg CPV 45233120-6 roboty
w zakresie budowy dróg

1.Zakres obejmuje:

a) roboty przygotowawcze,

b) mechaniczne czyszczenie i skropienie emulsją,

c) ułożenie nawierzchni mineralno-bitumicznych,

d) wykonanie pobocza z tłucznia wraz z zagęszczeniem

2. Zamawiający wymaga by prace zostały wykonane zgodnie z technologia przewidziana dla tego typu robót oraz zgodnie z wymogami ochrony środowiska.

3.    Termin wykonania robót:

  • rozpoczęcie - od daty podpisania umowy.
  • do 15.12.2019 - zakończenie robót budowlanych.

4.    Termin składania ofert – wyznacza się na 08.11.2019 r. godz. 10,00

       Miejsce: Dziennik Podawczy - Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej, 34-452 Ochotnica Dolna os. Dłubacze 160.

Wszystkie oferty otrzymane przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone bez otwierania.

5.    Cena podana w ofercie musi być ceną brutto za cały zakres zamówienia. Umowa zostanie zawarta z wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę za  zadanie.

1/ Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:

  1. wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia w formie rozliczenia kosztorysem powykonawczym,
  2.  wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne w oparciu o harmonogram rzeczowo finansowy na podstawie protokołu odbioru robót.
  3. wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy,
  4.  roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,

6. Przy ocenie ofert będzie brane pod uwagę: cena oferty 100%.

7.  Z uwagi na szacunkową wartość zamówienia poniżej 30.000 EURO Oferentom nie przysługuje prawo do składania protestów i odwołań.

8.  Postępowanie jest prowadzone zgodnie z § 3 ust. 5 Regulaminu udzielenia zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.

9. Wykonawca wraz z ofertą przedłoży aktualne  na dzień złożenia, następujące oświadczenia lub dokumenty:

1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości (co najmniej jedna robota drogowa na kwotę brutto 80 000,00 zł), daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów – poświadczeń, określających czy te roboty drogowe zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty /wypełniony i podpisany załącznik nr 3,

2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami /według załącznika nr 4.

10. Inne wymagane przez zamawiającego dokumenty/oświadczenia:

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załączonego druku-załącznik nr 1),

2) zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zdolności zawodowej – jeżeli dotyczy.

3) zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy

11. Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2. Oferta musi zawierać:

1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku-załącznik nr 2),

2) uproszczony kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dostarczonych przedmiarów robót. Obliczenia wartości kosztorysowej robót /cena oferty/ objętych przedmiotem zamówienia należy dokonać metodą kalkulacji uproszczonej jako sumę iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót /podanych w przedmiarze stanowiącym integralną część specyfikacji/ i ich cen jednostkowych,

Załącznik nr 1 – dane dotyczące wykonawcy

Załącznik nr 2 - formularz ofertowy

Załącznik nr 3 – projekt umowy,

Załącznik nr 4 – wykaz robót budowlanych

Załącznik nr 5 – wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego

Załącznik nr 6 – przedmiary robót – I i II.

Załącznik nr 7 – STWIORB.