Wiadomości

Poniedziałek, 18 listopada 2019

Wójt Gminy Ochotnica Dolna ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna: Stanowisko kierownika Zespołu ds. planowania przestrzennego, geodezji, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska

W celu przyspieszenia prac dot. realizacji licznych wniosków związanych z przekształceniem działek oraz w związku z rozpoczęciem prac nad Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Ochotnica Dolna i planowanym przystąpieniem o sporządzenia nowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Ochotnica Dolna, jak również w związku z toczącymi się sprawami dot. regulacji własności dróg gminnych i planowanym przystąpieniem do remontu generalnie Dworu „Bajka” w Tylmanowej

 

Wójt Gminy Ochotnica Dolna

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna.

A. Nazwa i adres jednostki

Urząd Gminy Ochotnica, 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160

B. Określenie stanowiska:

Stanowisko kierownika Zespołu ds. planowania przestrzennego, geodezji, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska

C. Wymagania związane ze stanowiskiem:

1. Niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie, innego kraju Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa europejskiego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2018 poz. 1260 z późn. zm.)
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  5. wykształcenie wyższe
  6. udokumentowany co najmniej 4 lata stażu pracy  w jednostce samorządu terytorialnego.
  7. prawo jazdy kat. B.

2. Dodatkowe:

  1. Preferowane doświadczenie w zakresie planowania przestrzennego, geodezji, gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska i ochrony zabytków.
  2. Preferowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym w jednostce samorządu terytorialnego lub instytucji, w której zakres działalności jest zgodny z zakresem zadań z sekcji D ogłoszenia.
  3. Preferowane wykształcenie o kierunku technicznym jak budownictwo, architektura lub administracyjno-ekonomicznym o kierunku administracja publiczna, ekonomia
  4. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
  5. Predyspozycje osobowościowe (wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, odporność na stres),
  6. Znajomość prawa dotyczącego prawa samorządowego oraz prawa dot. planowania przestrzennego, geodezji, gospodarki nieruchomościami, ochrony środowiska i ochrony zabytków.

D. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy w szczególności:

  1. Kierowanie zespołem ds. planowania przestrzennego, geodezji, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska.
  2. Prowadzenie całości spraw dotyczących ustawy o planowaniu
    i  zagospodarowaniu przestrzennym, 
  3. Prowadzenie czynności związanych z przygotowywaniem i realizacją planów miejscowych oraz studium uwarunkowań miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy wraz z uzgodnieniami we właściwych organach i jednostkach.
  4. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków, a w szczególności:
  1. ochrona dóbr kultury znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy,
  2. działanie w porozumieniu z wojewódzkim konserwatorem zabytków w zakresie użytkowania obiektu zabytkowego zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami
    i w sposób odpowiadający jego wartości zabytkowej
  1. Prowadzenie zadań z zakresu  rozwoju lokalnego: monitorowania procesu realizacji Strategii Rozwoju Gminy, opracowywanie propozycji w zakresie zmian i aktualizacji zadań  oraz opracowywanie Planu Rozwoju Lokalnego i  monitorowanie procesu jego realizacji,
  2. Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami.
  3. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta lub innych przełożonych.

E. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu Gminy Ochotnica Dolna,
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat, w podstawowym systemie czasu pracy zgodnie z obowiązującym w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna Regulaminem Pracy,
  3. pierwsza umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia jej na czas nieokreślony,
  4. wynagrodzenie: zgodnie z obowiązującym Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna,
  5. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

F. W wrześniu 2019 r. ( miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia ) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

G. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys,
  2. list motywacyjny,
  3. dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych i pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000),
  10. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260 z późn. zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

- wszystkie dokumenty winny być złożone w języku polskim, oryginały własnoręcznie podpisane przez kandydata, natomiast kserokopie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

H. Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym, osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Ochotnica Dolna z dopiskiem na kopercie Kierownika Zespołu ds. planowania przestrzennego, geodezji, gospodarki nieruchomościami i ochrony środowiska, w terminie  do dnia 28 listopada 2019 roku do godz. 1100. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach i przeprowadzi go komisja powołana przez Wójta Gminy Ochotnica Dolna,
  3. I etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów,
  4. II etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub jednego z tych elementów,
  5. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego,
  6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ochotnica.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Ochotnica Dolna,
  7. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260 z późn. zm. ).

Wójt Gminy
Tadeusz Królczyk