Wiadomości

Wtorek, 21 lipca 2020

Wójt Gminy Ochotnica Dolna ogłasza nabór na stanowisko specjalisty ds. budownictwa

A. Nazwa i adres jednostki

Urząd Gminy Ochotnica, 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160

B. Określenie stanowiska:

Specjalista ds. budownictwa.

C. Wymagania związane ze stanowiskiem:

1. Niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie, innego kraju Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa europejskiego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2018 poz. 1260 z późn. zm.)
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  5. wykształcenie co najmniej średnie, preferowane kierunki to budownictwo lub inne techniczne pozwalające na prawidłowe i rzetelne wykonywanie zadań na stanowisku,
  6. udokumentowany co najmniej 2 letni stażu pracy  w jednostce samorządu terytorialnego,  w innych jednostkach administracji publicznej, w sektorze prywatnym związanym projektowaniem, wykonawstwem w branży ogólnobudowlanej lub instalacyjnej.
  7. prawo jazdy kat. B.

2. Dodatkowe:

  1. preferowane uprawnienia budowlane/instalacyjne, doświadczenie w zakresie  planowania, przygotowania (projektowania) i realizacji inwestycji i remontów.
  2. bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
  3. predyspozycje osobowościowe (wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, odporność na stres),
  4. znajomość prawa samorządowego,
  5. znajomość prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych.

D. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy w szczególności:

  1. Zarządzanie od strony przygotowawczej, realizacyjnej i rozliczeniowej, projektami inwestycyjnymi realizowanymi przez gminę,
  2. Nadzór nad zleconymi pracami projektowymi,
  3. Nadzór nad realizacją nowych inwestycji kubaturowych oraz zadań remontowych w istniejących budynkach komunalnych wraz z otoczeniem,
  4. Nadzór nad realizacją nowych inwestycji liniowych (gazociąg, wodociąg, energetyka, teletechnika) oraz zadań remontowych w tej infrastrukturze,
  5. Dokonywanie zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę dla zadań realizowanych przez gminę,
  6. Sporządzanie lub  udział w przygotowywaniu wniosków dotacyjnych, dla zadań przez siebie zarządzanych,
  7. Organizacja okresowych przeglądów stanu technicznego budynków komunalnych, placów zabaw i zamontowanych tam urządzeń – przeglądy roczne i 5-letnie,
  8. Sporządzanie drobnych wycen robót, szacunków kosztów, kosztorysów inwestorskich – w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym lub Wójtem Gminy,
  9. Sporządzanie postępowań ofertowych na podstawie wewnętrznego Regulaminu Urzędu Gminy wraz z zawarciem umowy dla zadań przez siebie zarządzanych,
  10. Weryfikowanie projektów i kosztorysów oraz zlecanie ich aktualizacji,
  11. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem, bieżącym utrzymaniem i konserwacją pomników i miejsc pamięci,
  12. Nadzór nad eksploatacją i modernizacją obiektów sportowych i rekreacyjnych stanowiących mienie komunalne
  13. Udział w zespołach powołanych do szacowania, usuwania i rozliczania likwidowanych strat powodziowych i strat w infrastrukturze komunalnej powstałej w wyniku działania żywiołu,
  14. Utrzymywanie stałego kontaktu z administratorami sieci w kwestii stwierdzanych awarii i wykonywania robót naprawczych,
  15. Sporządzanie sprawozdań i informacji z realizacji zadań inwestycyjnych wraz z rozliczeniem materiałowym oraz  remontów i bieżącego utrzymania budynków i budowli,
  16. Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach budownictwa,
  17. Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami,
  18. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta lub innych przełożonych.

E. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu Gminy Ochotnica Dolna,
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat, w podstawowym systemie czasu pracy zgodnie z obowiązującym w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna Regulaminem Pracy,
  3. pierwsza umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia jej na czas nieokreślony,
  4. wynagrodzenie: zgodnie z obowiązującym Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna,
  5. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

F. W czerwcu 2020 r. (miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

G. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys,
  2. list motywacyjny,
  3. dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o ukończonej nauce/szkole/uczelni i posiadanym wykształceniu),
  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych i pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000),
  10. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260 z późn. zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

- wszystkie dokumenty winny być złożone w języku polskim, oryginały własnoręcznie podpisane przez kandydata, natomiast kserokopie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

H. Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym, osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Ochotnica Dolna z dopiskiem na kopercie „ Nabór na stanowisko pracy ds. budownictwa”, w terminie  do dnia 31 lipca 2020 roku do godz. 1600. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach i przeprowadzi go komisja powołana przez Wójta Gminy Ochotnica Dolna,
  3. I etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów,
  4. II etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub jednego z tych elementów,
  5. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego,
  6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ochotnica.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Ochotnica Dolna,
  7. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260 z późn. zm.).

Wójt Gminy

Tadeusz Królczyk