9 sierpnia (w niedzielę) swoją premierę miał kolejny z filmów "EKO Ochotnica i Tylmanowa. W rytmie natury!". Przygotowany on został w ramach budowy marki ekologicznej Gminy Ochotnica Dolna.
Działania były prowadzone w ramach dofinansowania na przeprowadzenie „Kampanii ekologicznej” w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
Hasło: "Eko Ochotnica & Tylmanowa. W rytmie natury!" promuje region w kontekście unikatowego krajobrazu, bliskości natury, sielskości i slow life, czyli życia w zwolnionym tempie, z dala od codziennej bieganiny i pędu.
W ramach kampanii ekologicznej oprócz prezentowanego materiału filmowego powstanie także ekotorba (torba wielokrotnego użytku), trzy inne, 30-sekundowe spoty oraz materiały zdjęciowe W czwartek, 23 lipca oficjalnie zaprezentowany został logotyp kapanii zaś dwa dni póżniej swoją premierę miał pierwszy, 180-sekundowy materiał filmowy. 31 lipca zaprezentowany został kolejny materiał.
Operacja realizowana w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność wdrażanej przez Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Gorce – Pieniny”.