W trosce o zdrowie mieszkańców, w Urzędzie Gminy w Ochotnicy Dolnej obowiązują dodatkowe środki bezpieczeństwa - urząd pracuje jednak nieprzerwanie.
Wszystkie pilne sprawy można załatwić bezpośrednio w urzędzie. Mieszkańcy obsługiwani są pojedynczo w specjalnie wyznaczonym pomieszczeniu. Obsługę prowadzi jeden pracownik. W związku z tym, aby nie tworzyły się kolejki, prosimy o wcześniejszy kontakt z sekretariatem pod nr tel. 18 262 09 31.
Na bieżąco obsługiwane są sprawy z zakresu czynności USC i dowodów osobistych. We wszystkich pozostałych sprawach zachęcamy Mieszkańców do załatwiania ich zdalnie: telefonicznie, e-mailowo oraz przez platformę ePUAP. Możliwe są pewne opóźnienia ze względu na braki kadrowe związane z L4 pracowników.
Wszystkich przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość.
Bardzo prosimy o przestrzeganie podstawowych zasad bezpieczeństwa, które wszystkim są znane. Niech każdy z nas zrobi co może, żeby ograniczyć rozprzestrzenianie się koronawirusa.