Wiadomości

Piątek, 19 lutego 2021

Ogłoszenie o XXXIII/21 zwyczajnej sesji Rady Gminy Ochotnica Dolna w formie telekonferencji

Ochotnica Dolna, dnia 18.02.2021 r.

AOK.0006.2.2021.JP.

OGŁOSZENIE

Na podstawie  art. 29 ust. 5 Statutu Gminy Ochotnica Dolna (Dz. Urzęd. Woj. Małop. z 2003r. Nr 408, poz. 4295 z późn. zm.) 

zawiadamiam, że

w dniu 26 lutego 2021 r. (piątek) o godz. 1000 w formie telekonferencji odbędzie się XXXIII/21 zwyczajna sesja Rady Gminy Ochotnica Dolna

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady Gminy Ochotnica Dolna.
  4. Odczytanie korespondencji do Rady Gminy.
  5. Informacja Wójta Gminy z podejmowanych decyzji między sesjami Rady.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany w Uchwale Budżetowej na rok 2021.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ochotnica Dolna na lata 2021 – 2035.
  8. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie udzielenia dotacji celowej dla instytucji kultury w roku 2021.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości na rzecz Gminy Ochotnica Dolna.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości na rzecz Gminy Ochotnica Dolna.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości na rzecz Gminy Ochotnica Dolna.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości na rzecz Gminy Ochotnica Dolna.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zawarcie umowy dzierżawy.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie: określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie: wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia wysokości stawki tej opłaty, oraz ustalenia stawki za usługę opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
  20. Interpelacje i  zapytania radnych.
  21. Dyskusja i wolne wnioski.
  22. Zakończenie sesji.