Walne Zgromadzenie Wspólników Spółdzielni Socjalnej EKO-OCHO ogłasza nabór na stanowisko Prezesa Zarządu Spółdzielni .
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony 6 miesięcy
Wymiar etatu : 1
Wynagrodzenie: Minimalna pensja krajowa z możliwością uzyskania premii uzależnionej od wyników finansowych spółdzielni.
Planowa data objęcia stanowiska : do uzgodnienia preferowana możliwość podjęcia pracy od zaraz
- Zakres obowiązków:
- Kierowanie Spółdzielnią Socjalną i reprezentowanie jej na zewnątrz,
- Pozyskiwanie klientów i zleceń
- Wykonywania czynności z zakresu kierowania i nadzoru nad pracownikami spó.
- Przygotowywanie dokumentów księgowych (faktur)
- Organizacja i funkcjonowanie spółdzielni socjalnej,
- Aplikowanie o środki zewnętrzne na działalność spółdzielni,
- Upowszechnianie instrumentów aktywnej integracji i aktywizacji zawodowej,
- Współpraca z instytucjami ( w tym jednostkami samorządowymi, sektorem ekonomii społecznej, organizacjami pozarządowymi, itp.)
- Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Spółdzielni,
- Wykonywanie uchwał oraz raportowanie zgodnie z oczekiwaniami Walnego Zgromadzenia oraz realizacja innych zadań wynikających z woli Walnego Zgromadzenia,
- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania związane z zatrudnieniem na danym stanowiska
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- doświadczenie w pracy w branży ogólnobudowlanej lub drogownictwie lub z zakresu utrzymania zieleni
- posiadanie co najmniej półrocznego udokumentowanie stażu pracy na stanowisku związanym z kierowaniem zespołem pracowników w ramach zakresu prac opisanego w punkcie II. b
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- nie bycie karanym za przestępstwa gospodarcze, fałszerstwo, przeciwko dokumentom lub popełnione z chęci zysku,
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność sprawnej organizacji pracy,
- samodzielność, odpowiedzialność i skrupulatność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność pozyskiwania środków zewnętrznych z różnych źródeł na rozwój i działalność spółdzielni socjalnej.
- Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny oraz informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- świadectwa pracy lub zaświadczenie potwierdzające co najmniej 6 miesięczny staż pracy na stanowisku kierowniczym,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu naboru,
- oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwa gospodarcze, fałszerstwo, przeciwko dokumentom lub popełnione z chęci zysku,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- pisemna koncepcja działalności i rozwoju spółdzielni
Dokumenty aplikacyjne można składać e-mailem: Grzegorz.Wojciak@ochotnica.pl w terminie do dnia 30 kwietnia 2021 roku, do godz. 15:00
Aplikacje, które wpłyną powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Rozmowy kwalifikacyjne będą przeprowadzone z kandydatami , którzy spełnią warunki formalne. Kandydaci zostaną poinformowani o terminie i miejscu rozmów kwalifikacyjnych telefonicznie.
UWAGA: W związku z pytaniami dotyczącymi interpretacji wykształcenia średniego informujemy, że każde wykształcenie ponadpodstawowe niezależnie czy zawodowe czy ogólne będzie zakwalifikowane jako wykształcenie średnie.