Wiadomości

Piątek, 21 maja 2021

Wójt Gminy Ochotnica Dolna Zaprasza do składania ofert na zadanie o wartości szacunkowej poniżej 130 tysięcy netto na "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na terenie Gminy Ochotnica Dolna”

Ochotnica Dolna dnia 20.05.2021 r.

Znak sprawy: WZ.271.4.37.2021

 

Przedmiotem zamówienia jest:

  1. Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych, tj. uzupełnienie ubytków i wyrw
    w nawierzchni dróg gminnych poprzez założenie łaty z mieszanki mineralno- bitumicznej o grubości 6 cm w ilości przedmiarowej 618,10 m2.

W zakres tego asortymentu robót wchodzi:

  1. obcięcie krawędzi wyrwy/ ubytku piła mechaniczną lub frezowanie wyrwy/ubytku frezarką, wraz z obcięciem i wyrównaniem krawędzi
  2. wykucie wyciętych krawędzi asfaltu
  3. przygotowanie podłoża poprzez usunięcie nieczystości z ubytku
  4. wykonanie podsypki żwirowej (do wykonania w przypadku, gdy grubość ubytku będzie większa niż 6 cm)
  5. smarowanie obciętych krawędzi ubytku emulsją asfaltową, w tym smarowanie całego ubytku, w przypadku kiedy dno ubytku po wykuciu i oczyszczeniu pozostaje bitumiczne
  6. uzupełnienie ubytku mieszanką mineralno- bitumiczną grubości 6 cm z zagęszczeniem
  7. spoinowanie szczelin emulsją asfaltową lub innym lepiszczem, np. masą zalewową.

 

  1.  Uwagi ogólne związane z przedmiotem zamówienia:
  1. Zakładanie łaty z mieszanki mineralno- bitumicznej należy wykonać w formie prostokątów (kwadratów) równoległych lub prostopadłych do osi jezdni.
  2. Zamawiający informuje, że ilość określona powyżej jest ilością przedmiarową z natury i może ulec zmianie, poprzez zwiększenie powierzchni łat do wykonania z uwagi na upływający czas od daty pomiarów w terenie, ale również poprzez zmniejszenie ilości robót stanowiących przedmiot zamówienia, a co za tym idzie wartości tych robót, do czego wybrany Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń. Szczegółowe wynagrodzenie końcowe zostanie określone powykonawczo na podstawie faktycznie wykonanych robót, będących następstwem określonych przez Zamawiającego potrzeb w zakresie remontów cząstkowych. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po szczegółowym obmiarze i odbiorze wykonanych prac.

 

  1. Zamawiający wymaga by prace zostały wykonane zgodnie z technologią przewidzianą dla tego typu robót oraz zgodnie z wymogami ochrony środowiska.

 

  1. Termin wykonania robót: do dnia 30.06.2021 r.
  2. Termin składania ofert – wyznacza się na 27.05.2021 r. godz. 10,00
  3. Miejsce: Dziennik Podawczy - Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej, 34-452 Ochotnica Dolna os. Dłubacze 160.
  4.  Cena podana w ofercie musi być ceną brutto za cały zakres zamówienia. Umowa zostanie zawarta z wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę za  zadanie.
  5. Przy ocenie ofert będzie brane pod uwagę: cena oferty 100%.
  6.  Z uwagi na szacunkową wartość zamówienia poniżej 130 tysięcy złotych netto Oferentom nie przysługuje prawo do składania protestów i odwołań.
  7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy oferowana cena przekroczy jego możliwości finansowe.
  8. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 130 tysięcy złotych netto. Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019.2019 ze zm.), zamówienie nie podlega tej ustawie.

 

 

Załącznik nr 1 – formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – wykaz robót budowlanych,

Załącznik nr 3 – wykaz osób

Załącznik nr 4 – projekt umowy