Ochotnica Dolna dnia 20.05.2021 r.
Znak sprawy: WZ.271.4.37.2021
Przedmiotem zamówienia jest:
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych, tj. uzupełnienie ubytków i wyrw
w nawierzchni dróg gminnych poprzez założenie łaty z mieszanki mineralno- bitumicznej o grubości 6 cm w ilości przedmiarowej 618,10 m2.
W zakres tego asortymentu robót wchodzi:
- obcięcie krawędzi wyrwy/ ubytku piła mechaniczną lub frezowanie wyrwy/ubytku frezarką, wraz z obcięciem i wyrównaniem krawędzi
- wykucie wyciętych krawędzi asfaltu
- przygotowanie podłoża poprzez usunięcie nieczystości z ubytku
- wykonanie podsypki żwirowej (do wykonania w przypadku, gdy grubość ubytku będzie większa niż 6 cm)
- smarowanie obciętych krawędzi ubytku emulsją asfaltową, w tym smarowanie całego ubytku, w przypadku kiedy dno ubytku po wykuciu i oczyszczeniu pozostaje bitumiczne
- uzupełnienie ubytku mieszanką mineralno- bitumiczną grubości 6 cm z zagęszczeniem
- spoinowanie szczelin emulsją asfaltową lub innym lepiszczem, np. masą zalewową.
- Uwagi ogólne związane z przedmiotem zamówienia:
- Zakładanie łaty z mieszanki mineralno- bitumicznej należy wykonać w formie prostokątów (kwadratów) równoległych lub prostopadłych do osi jezdni.
- Zamawiający informuje, że ilość określona powyżej jest ilością przedmiarową z natury i może ulec zmianie, poprzez zwiększenie powierzchni łat do wykonania z uwagi na upływający czas od daty pomiarów w terenie, ale również poprzez zmniejszenie ilości robót stanowiących przedmiot zamówienia, a co za tym idzie wartości tych robót, do czego wybrany Wykonawca nie będzie zgłaszał roszczeń. Szczegółowe wynagrodzenie końcowe zostanie określone powykonawczo na podstawie faktycznie wykonanych robót, będących następstwem określonych przez Zamawiającego potrzeb w zakresie remontów cząstkowych. Wypłata wynagrodzenia nastąpi po szczegółowym obmiarze i odbiorze wykonanych prac.
- Zamawiający wymaga by prace zostały wykonane zgodnie z technologią przewidzianą dla tego typu robót oraz zgodnie z wymogami ochrony środowiska.
- Termin wykonania robót: do dnia 30.06.2021 r.
- Termin składania ofert – wyznacza się na 27.05.2021 r. godz. 10,00
- Miejsce: Dziennik Podawczy - Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej, 34-452 Ochotnica Dolna os. Dłubacze 160.
- Cena podana w ofercie musi być ceną brutto za cały zakres zamówienia. Umowa zostanie zawarta z wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę za zadanie.
- Przy ocenie ofert będzie brane pod uwagę: cena oferty 100%.
- Z uwagi na szacunkową wartość zamówienia poniżej 130 tysięcy złotych netto Oferentom nie przysługuje prawo do składania protestów i odwołań.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy oferowana cena przekroczy jego możliwości finansowe.
- Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza 130 tysięcy złotych netto. Zgodnie z art. 2 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019.2019 ze zm.), zamówienie nie podlega tej ustawie.
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 – wykaz robót budowlanych,
Załącznik nr 3 – wykaz osób
Załącznik nr 4 – projekt umowy