Wiadomości

Czwartek, 25 listopada 2021

Ogłoszenie o XLIII/21 zwyczajnej sesji Rady Gminy Ochotnica Dolna w formie zdalnej - wideokonferencji

Ochotnica Dolna, dnia 18.11.2021 r.

AOK.0006.12.2021.JP.

OGŁOSZENIE

 

Na podstawie  art. 29 ust. 5 Statutu Gminy Ochotnica Dolna (Dz. Urzęd. Woj. Małop. z 2003r. Nr 408, poz. 4295 z późn. zm.) 

zawiadamiam, że

w dniu 29 listopada 2021 r. (poniedziałek) o godz. 1000 odbędzie się XLIII/21 zwyczajna sesja Rady Gminy Ochotnica Dolna w formie zdalnej - wideokonferencji

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady Gminy Ochotnica Dolna.
  4. Odczytanie korespondencji do Rady Gminy.
  5. Informacja Wójta Gminy z podejmowanych decyzji między sesjami Rady.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany w budżecie gminy na 2021 rok.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ochotnica Dolna na lata 2021 – 2036.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości na rzecz Gminy Ochotnica Dolna.
  9. Informacja Wójta Gminy o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2020/2021 w Gminie Ochotnica Dolna.
  10. Interpelacje i  zapytania radnych.
  11. Dyskusja i wolne wnioski.
  12. Zakończenie sesji.

 

 

Adres strony internetowej, na której będzie transmitowany obraz i dźwięk z obrad Rady Gminy oraz adres strony internetowej, na której udostępniony będzie archiwalny zapis obrazu i dźwięku z obrad Rady Gminy:

 www.ochotnica.pl, www.bip.malopolska.pl/ugochotnicadolna.

Jednocześnie, przypominam, że mieszkańcy mogą brać czynny udział w każdej sesji Rady Gminy Ochotnica Dolna. Podczas sesji zdalnej, ze względów technicznych wymagane jest zgłoszenie się do uczestnictwa w sesji najpóźniej na jedną godzinę przed jej rozpoczęciem  do biura obsługi Rady w Urzędzie Gminy w Ochotnicy Dolnej, pok. nr 011 lub pisemnie na dziennik podawczy, pok. 015, wraz z podpisaną informacją o obowiązku informacyjnym RODO (załącznik nr 1).

Konieczne jest posiadanie komputera z dostępem do internetu wyposażonego przeglądarkę Google Chrome lub Microsoft Edge, oraz wbudowany mikrofon lub słuchawki z mikrofonem, a także podanie adresu e-mail, na który w dniu sesji zostanie przesłany link umożliwiający czynny udział w sesji poprzez zalogowanie się na „spotkaniu online” w platformie TEAMS.