Nowe zasady gospodarowania odpadami komunalnymi na terenie Gminy Ochotnica Dolna

Wójt Gminy Ochotnica Dolna informuje, że w związku ze zmianą ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach właściciele nieruchomości zobowiązani są złożyć deklarację dotyczącą gospodarowania odpadami komunalnymi w terminie do dnia 15 marca 2013 roku.

 

Deklaracje należy składać na dziennik podawczy w Urzędzie Gminy, pok. nr 17.
 
 
Druki deklaracji można pobrać:
- u sołtysów
- w budynku Urzędu Gminy pok. nr 8
 
 
Deklarację zobowiązani są złożyć:
- właściciele nieruchomości zamieszkałych (dla każdego gospodarstwa domowego osobno),
- właściciele nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne
 (np. nieruchomości gdzie prowadzona jest działalność gospodarcza, budynki letniskowe, szkoły, przedszkola, sklepy itp.).
 
Więcej informacji w broszurze informacyjnej.
 
 

DO POBRANIA:
  1. DEKLARACJA
  2. BROSZURA INFORMACYJNA