Ogłoszenie o sesji

Ogłoszenie o sesji

Na podstawie  art. 29 ust. 5 Statutu Gminy Ochotnica Dolna (Dz. Urzęd. Woj. Małop. z 2003r. Nr 408, poz. 4295 z późn. zm.) zawiadamiam, że w dniu 27 marca 2017 r. (poniedziałek) o godz. 1200 w sali obrad  Urzędu Gminy w Ochotnicy Dolnej odbędzie się XXXIII/17 zwyczajna sesja Rady Gminy Ochotnica Dolna

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady Gminy Ochotnica Dolna.
  4. Bezpieczeństwo na terenie Gminy Ochotnica Dolna.
  5. Sprawozdania z działalności Komisji i Rady Gminy za 2016 rok.
  6. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.
  7. Podjęcie uchwał:
    1. Uchwała w sprawie: zmiany Uchwały Budżetowej na rok 2017 nr XXX/218/16
      z dnia 30 grudnia 2016 r. oraz zmian w budżecie gminy na 2017 rok.
    2. Uchwała w sprawie: zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Ochotnica Dolna na lata 2017-2030.
    3. Uchwała w sprawie: zaciągnięcia pożyczki w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
    4. Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej na rzecz Powiatu Nowotarskiego.
    5. Uchwała w sprawie: wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy.
    6. Uchwała w sprawie: nabycia nieruchomości na rzecz Gminy Ochotnica Dolna.
    7. Uchwała w sprawie: określenia kryteriów naboru do samorządowych przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.
    8. Uchwała w sprawie: określenia kryteriów postępowania rekrutacyjnego do klas pierwszych publicznych szkół  podstawowych prowadzonych przez Gminę Ochotnica Dolna oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.
    9. Uchwała w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego.
    10. Uchwała w sprawie diet dla radnych Rady Gminy Ochotnica Dolna.
  8. Informacja Wójta Gminy z podejmowanych decyzji między sesjami Rady.
  9. Odczytanie korespondencji do Rady Gminy.
  10. Udzielenie odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  11. Dyskusja i wolne wnioski.
  12. Zakończenie sesji.