Zapytanie ofertowe o cenę usługi transportowej

Zapytanie ofertowe o cenę usługi transportowej

W związku z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2018, poz. 1986 ze zm.) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi transportowej:

1.Zakres obejmuje dowożenie uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia narciarskie odbywające się na stoku narciarskim "Stajkowa" w Krościenku n.D, wg. poniższych założeń:

1) transport 2 grup dziennie, max. 26 osób  - przez 18 dni,

2) trasa przejazdów:

  • 6 kursów od Szkoły Podstawowej w Ochotnicy Górnej os. Zawady, zabranie uczniów Szkoły Podstawowej w Ochotnicy Dolnej os. Skrodne,
  • 6 kursów od Szkoły w Ochotnicy Dolnej os. Młynne, zabranie uczniów ze Szkoły Podstawowej w Ochotnicy Dolnej os. Centrum,
  • 6 kursów od Szkoły Podstawowej w Tylmanowej os. Mastalerze, zabranie uczniów Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Tylmanowej os. Kozielce,

 do Krościenka n.D, ul. Karola Wojtyły Papieża 78 oraz powrót na ten samej trasie po zakończeniu zajęć. 

3) wyjazd ok. 1230 powrót ok. 1700,

4) część uczniów (ok. 10%) może mieć swój sprzęt narciarski, który również należy przewieźć.

2. Usługa będzie realizowana w okresie luty-marzec 2019 r. (przewidujemy rozpoczęcie 4 lutego) od poniedziałku do soboty, dokładny harmonogram wyjazdów i przyjazdów zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy.

3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia najwyższej staranności i bezpieczeństwa przewożonych uczniów, m.in. poprzez utrzymywanie pojazdów w bardzo dobrym stanie technicznym oraz zapewnienia trzeźwości kierowców.

4. Termin składania ofert  – wyznacza się na  28.01.2019 roku do godz. 14.00.

7. Oferty można składać: pocztą elektroniczną na adres: oswiata@ochotnica.pl lub w wersji papierowej pocztą lub na dziennik podawczy Urzędu Gminy Ochotnica Dolna 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160 - decyduje data wpływu oferty.

5. Cena podana w ofercie jest ceną brutto i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zadania.

6. Przy ocenie ofert będzie brane pod uwagę cena oferty 100%

7. Z uwagi na szacunkową wartość zamówienia poniżej 30.000 EURO Oferentom nie przysługuje prawo do składania odwołań.

8. Informacji udziela Jadwiga Czajka tel. 18 262 09 47 lub. e-mailem: oswiata@ochotnica.pl

 

Kierownik Referatu Oświaty
i Administracyjno - gospodarczego
Jadwiga Czajka