A. Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy Ochotnica, 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160
B. Określenie stanowiska:
Specjalista ds. zamówień publicznych.
C. Wymagania związane ze stanowiskiem:
1. Niezbędne:
- obywatelstwo polskie, innego kraju Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa europejskiego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2018 poz. 1260 z późn. zm.)
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe
- udokumentowany co najmniej 2 lata stażu pracy w jednostce samorządu terytorialnego.
- prawo jazdy kat. B.
2. Dodatkowe:
- preferowane doświadczenie w zakresie dot. planowania i realizacji inwestycji.
- Preferowane wykształcenie o kierunku technicznym jak budownictwo, architektura lub administracyjno-ekonomicznym o kierunku administracja publiczna, ekonomia
- Preferowane studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
- predyspozycje osobowościowe (wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, odporność na stres),
- znajomość prawa dotyczącego prawa samorządowego,
- znajomość prawa zamówień publicznych, ochrony środowiska.
D. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy w szczególności:
- Prowadzenie całości spraw dotyczących zamówień publicznych w Gminie.
- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji wynikającej z ustawy o zamówieniach publicznych, przygotowanie projektów ogłoszeń i publikowanie ich, organizacja i udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza;
- Prowadzenie centralnego rejestru umów na roboty i usługi zlecane przez Gminę w tym rejestru zabezpieczeń finansowych umów, przygotowanie zleceń na roboty, usługi i zakupy.
- Sporządzanie planu zamówień publicznych, prowadzenie analiz, opracowywanie sprawozdań w sprawach zamówień publicznych.
- Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach zamówień publicznych.
- Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach zamówień publicznych,
- Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta lub innych przełożonych.
E. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu Gminy Ochotnica Dolna,
- wymiar czasu pracy: pełny etat, w podstawowym systemie czasu pracy zgodnie z obowiązującym w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna Regulaminem Pracy,
- pierwsza umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia jej na czas nieokreślony,
- wynagrodzenie: zgodnie z obowiązującym Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
F. W sierpniu 2019 r. (miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
G. Wymagane dokumenty:
- życiorys,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych i pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000),
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260 z późn. zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- wszystkie dokumenty winny być złożone w języku polskim, oryginały własnoręcznie podpisane przez kandydata, natomiast kserokopie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
H. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym, osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Ochotnica Dolna z dopiskiem na kopercie „ Nabór na stanowisko pracy ds. zamówień publicznych”, w terminie do dnia 11 października 2019 roku do godz. 1300. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach i przeprowadzi go komisja powołana przez Wójta Gminy Ochotnica Dolna,
- I etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów,
- II etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub jednego z tych elementów,
- Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego,
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ochotnica.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Ochotnica Dolna,
- Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260 z późn. zm. ).
Wójt Gminy
Tadeusz Królczyk