Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1945 z późn. zm.) oraz na podstawie przepisów rozdziału 1 w dziale III oraz art. 39, 40, 41, 51 ust.1 i art. 54 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 2081 z późn. zm.)
zawiadamiam
- o podjęciu przez Radę Gminy Ochotnica Dolna uchwał: Nr III/22/18 z dnia 28 grudnia 2018r., Nr VI/56/19 z dnia 26 marca 2019r. i Nr XIV/116/19 z dnia 28 października 2019r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Ochotnica Dolna, zatwierdzonego uchwałą Nr XXIV/159/04 Rady Gminy Ochotnica Dolna z dnia 21 września 2004r. (Dz. Urzęd. Wojew. Małopolskiego Nr 309, poz. 3288 z późn. zm.) obejmującej część terenów położonych w miejscowościach: Ochotnica Dolna, Ochotnica Górna i Tylmanowa w zakresie określonym na załącznikach graficznych do ww. uchwał,
- o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Ochotnica Dolna i opracowania prognozy oddziaływania na środowisko.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionej zmiany miejscowego planu i do prognozy oddziaływania na środowisko w terminie do dnia 5 grudnia 2019r.
Wnioski należy składać w formie pisemnej na adres Urzędu Gminy Ochotnica Dolna (34-452 Ochotnica Dolna, Os. Dłubacze 160) lub w postaci elektronicznej z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Ochotnica Dolna.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
- dane osobowe podawane są w celu składania wniosków do zmiany miejscowego planu i będą przetwarzane do momentu zakończenia sprawy, po czym zostaną przekazane do archiwum w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna jako dokumenty kategorii „A”, zgodnie z przepisami dot. archiwizacji dokumentów
- administratorem podanych danych osobowych jest Wójt Gminy Ochotnica Dolna z siedzibą: 34-452 Ochotnica Dolna, Os. Dłubacze 160,
- podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy, nie podanie danych osobowych skutkuje pozostawieniem wniosku bez rozpoznania,
- składający wniosek ma prawo do żądania od administratora dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- składający wniosek ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
- podstawę prawną przetwarzania danych stanowi art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1945, z późn. zm.),
- składający wniosek ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania podanych danych osobowych, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją składającego wniosek,
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna: e-mail: inspektor@cbi24.pl