Wójt Gminy Ochotnica Dolna ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna: Specjalista ds. budownictwa

Wójt Gminy Ochotnica Dolna ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna: Specjalista ds. budownictwa

A. Nazwa i adres jednostki

Urząd Gminy Ochotnica, 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160

B. Określenie stanowiska:

Specjalista ds. budownictwa.

C. Wymagania związane ze stanowiskiem:

1. Niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie, innego kraju Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa europejskiego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U z 2018 poz. 1260 z późn. zm.)
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  5. wykształcenie wyższe, preferowane  budownictwo lub inne techniczne pozwalające prawidłowo wykonywać zadań na stanowisku
  6. udokumentowany co najmniej 2 lat stażu pracy  w jednostce samorządu terytorialnego.
  7. prawo jazdy kat. B.

2. Dodatkowe:

  1. preferowane uprawnienia budowlane, doświadczenie w zakresie dot. planowania i realizacji inwestycji.
  2. bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
  3. predyspozycje osobowościowe (wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, odporność na stres ),
  4. znajomość prawa samorządowego,
  5. znajomość prawa budowlanego.

D. Do zadań wykonywanych na stanowisku należy w szczególności:

  1. Zarządzanie od strony realizacyjnej i rozliczeniowej, projektami twardymi realizowanymi z funduszy transgranicznych,
  2. Zarządzanie projektami twardymi realizowanymi z udziałem partnerów krajowych i zagranicznych,
  3. Nadzór nad realizacją nowych inwestycji kubaturowych oraz zadań remontowych w istniejących budynkach komunalnych wraz z otoczeniem,
  4. Nadzór nad realizacją nowych inwestycji liniowych (gazociąg, wodociąg, energetyka, teletechnika) oraz zadań remontowych w tej infrastrukturze,
  5. Dokonywanie zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę dla zadań przez siebie zarządzanych,
  6. Sporządzanie lub  udział w przygotowywaniu wniosków dotacyjnych, dla zadań przez siebie zarządzanych,
  7. Organizacja okresowych przeglądów stanu technicznego budynków komunalnych – przeglądy roczne i 5-letnie,
  8. Organizacja okresowych przeglądów stanu technicznego placów zabaw i zamontowanych tam urządzeń,
  9. Sporządzanie drobnych wycen robót, szacunków kosztów, kosztorysów inwestorskich – w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym lub Wójtem Gminy,
  10. Sporządzanie postępowań ofertowych na podstawie wewnętrznego Regulaminu Urzędu Gminy wraz z zawarciem umowy dla zadań przez siebie zarządzanych,
  11. Weryfikowanie projektów i kosztorysów oraz zlecanie ich aktualizacji,
  12. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem, bieżącym utrzymaniem i konserwacją pomników i miejsc pamięci,
  13. Nadzór nad eksploatacją i modernizacją obiektów sportowych i rekreacyjnych stanowiących mienie komunalne
  14. Prowadzenie spraw związanych z szacowaniem, usuwaniem i rozliczaniem

likwidowanych strat powodziowych i strat w infrastrukturze komunalnej powstałej w wyniku działania żywiołu,

  1. Utrzymywanie stałego kontaktu z administratorami sieci w kwestii stwierdzanych awarii         i wykonywania robót naprawczych
  2. Sporządzanie sprawozdań i informacji z realizacji zadań inwestycyjnych wraz z rozliczeniem materiałowym oraz  remontów i bieżącego utrzymania budynków i budowli
  3. Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych, wzorów dokumentacji oraz wzorców postępowania w sprawach budownictwa.
  4. Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami.
  5. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta lub innych przełożonych

E. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu Gminy Ochotnica Dolna,
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat, w podstawowym systemie czasu pracy zgodnie z obowiązującym w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna Regulaminem Pracy,
  3. pierwsza umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia jej na czas nieokreślony,
  4. wynagrodzenie: zgodnie z obowiązującym Regulaminem wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna,
  5. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

F. W lutym 2020 r. (miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

G. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys,
  2. list motywacyjny,
  3. dokument poświadczający wykształcenie ( dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. oświadczenie o niekaralności,
  7. oświadczenie o stanie zdrowia,
  8. oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych i pełni praw publicznych,
  9. oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000),
  10. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260 z późn. zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

- wszystkie dokumenty winny być złożone w języku polskim, oryginały własnoręcznie podpisane przez kandydata, natomiast kserokopie winny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

H. Termin i miejsce składania dokumentów:

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym, osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Ochotnica Dolna z dopiskiem na kopercie „ Nabór na stanowisko pracy ds. budownictwa”, w terminie  do dnia 16 marca 2020 roku do godz. 1100. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Nabór na wolne stanowisko odbędzie się w dwóch etapach i przeprowadzi go komisja powołana przez Wójta Gminy Ochotnica Dolna,
  3. I etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów,
  4. II etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub jednego z tych elementów,
  5. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego,
  6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.ochotnica.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Ochotnica Dolna,
  7. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym w ogłoszeniu o naborze - podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 poz. 1260 z późn. zm.).

Wójt Gminy
Tadeusz Królczyk