Rozstrzygnięty przetarg na projekt chodników w Ochotnicy Górnej – odcinek Czuby – Jurkowski Potok

Rozstrzygnięty przetarg na projekt chodników w Ochotnicy Górnej – odcinek Czuby – Jurkowski Potok

29 maja br. została podpisana umowa z firmą Pracownia Projektowa Jadwiga Zbiegień z Balic na opracowanie dokumentacji na rozbudowę drogi powiatowej nr 1637K Harklowa - Tylmanowa (budowa chodnika i ścieżki rowerowej Czuby – Jurkowski Potok) w miejscowości Ochotnica Górna wraz z uzyskaniem zgody na wykonanie robót budowlanych.

Planowany termin realizacji zadania to 31 sierpnia 2021 r.  

Opracowanie obejmuje m. in.:

1) budowę prawostronnego chodnika na całym projektowanym odcinku (z wyłączeniem

mostu);

2) budowę lewostronnej ścieżki rowerowej na odcinku pomiędzy mostami: na Os. Czuby

i przy skrzyżowaniu z os. Jurkowski Potok;

3) budowę kanalizacji deszczowej wraz z odwodnieniem powierzchniowym jezdni;

4) przebudowę sieci kolidujących z projektowaną rozbudową drogi;

5) remont lub przebudowę zjazdów do posesji i do dróg podrzędnych;

6) przebudowę zatok autobusowych;

7) przebudowę przepustu rurowego fi 100 cm w poprzek drogi w km ok. 14+585;

8) odbudowę przepustu ramowego w poprzek drogi na Potoku Grońskim w km 14+509  (szkoda powodziowa z roku 2018 wg protokołu szkód w infrastrukturze komunalnej  Powiatu Nowotarskiego nr WR-III.6355.1.148.2018, w którym widnieje opis szkody: „Uszkodzone części przelotowe przepustu, zniszczone ścianki czołowe na wlocie, uszkodzone ścianki przepustu na wylocie, rozszczelnienie kręgów betonowych”;

9) odbudowę przepustu ramowego w poprzek drogi w km 14+960 (szkoda powodziowa z roku 2018 wg protokołu szkód w infrastrukturze komunalnej Powiatu Nowotarskiego nr  WR-III.6355.1.148.2018, w którym widnieje opis szkody: „Zniszczone wlot i wylot przepustu”;

10) odbudowę lewostronnego korpusu drogi i jezdni w km 14+400 – 14+480 (szkoda  powodziowa z roku 2018 wg protokołu szkód w infrastrukturze komunalnej Powiatu  Nowotarskiego nr WR-III.6355.1.148.2018, w którym widnieje opis szkody: „Zniszczony  korpus drogi wraz z umocnieniami”.