Ochotnica Dolna dnia 03.11.2020 r.
Znak: WZ.271.ZPP.31.2020
Wójt Gminy Ochotnica Dolna
Zaprasza do składania ofert na zadanie o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro na:
„Modernizacja/remont drogi gminnej K363962 w Os. Łapiakówka w miejscowości Tylmanowa w km 0+052 - 0+127”
Przedmiot główny CPV: 45233220-7- Roboty w zakresie nawierzchni dróg
1. Na przedmiot zamówienia składa się:
- Rozbiórka uszkodzonych płyt drogowych betonowych
- Wykonanie podsypki żwirowej.
- Ułożenie nowych płyt betonowych.
- Wykonanie nawierzchni betonowej w miejscu, gdzie nie można dobrać wymiaru płyty drogowej.
- Wykonanie podbudowy górnej żwirowej na dalszym odcinku drogi.
- Montaż płyt drogowych betonowych na dalszym odcinku drogi.
- Wykonanie obsypki/poboczy żwirowych o grubości 15cm
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4 i 5 do niniejszego postępowania, tj. STWiORB oraz przedmiar robót.
2. Zamawiający wymaga by prace zostały wykonane zgodnie z technologią przewidzianą dla tego typu robót oraz zgodnie z wymogami ochrony środowiska.
3. Termin wykonania robót:
Do 4 grudnia 2020 r.
4. Termin składania ofert – wyznacza się na 09.11.2020 r. do godz.15:00
Oferty należy składać w formie pisemnej na adres Urząd Gminy Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna, pok. 015 (sekretariat). Dopuszcza się również przesłanie oferty za pomocą poczty elektronicznej na adres email: przetargi@ochotnica.pl
5. Cena podana w ofercie musi być ceną brutto za cały zakres zamówienia. Umowa zostanie zawarta z wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę za zadanie, z zastrzeżeniem pkt. 9.
Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
- wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia w formie rozliczenia kosztorysem powykonawczym,
- wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne w oparciu o protokół odbioru robót,
- roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
6. Przy ocenie ofert będzie brane pod uwagę: cena oferty 100%.
7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot umowy, na okres minimum 36 miesięcy.
8. Z uwagi na szacunkową wartość zamówienia poniżej 30.000 euro Oferentom nie przysługuje prawo do składania protestów i odwołań.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy oferowana cena przekroczy jego możliwości finansowe. Wykonanie robót uzależnione jest od pozyskania przez Zamawiającego skutecznego zgłoszenia robót w Wydziale Administracji Architektoniczno- Budowlanej.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania lub nie dokonania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.
11. Postępowanie jest prowadzone zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz z
§ 3 ust. 5 Regulaminu udzielenia zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro.
12. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru- załącznik nr 1),
2) uproszczony kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dostarczonych przedmiarów robót. Obliczenia wartości kosztorysowej robót (cena oferty) objętych przedmiotem zamówienia należy dokonać metodą kalkulacji uproszczonej jako sumę iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót (podanych w przedmiarze stanowiącym integralną część zapytania) i ich cen jednostkowych.
Załącznik nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - klauzula RODO
Załącznik nr 3 – projekt umowy
Załącznik nr 4 – STWiORB
Załącznik nr 5 - przedmiar robót