Ogłoszenie o naborze na stanowisko Prezesa Zarządu Spółdzielni Socjalnej  „EKO-OCHO”

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Prezesa Zarządu Spółdzielni Socjalnej „EKO-OCHO”

Walne Zgromadzenie Wspólników Spółdzielni Socjalnej EKO-OCHO  ogłasza nabór na stanowisko Prezesa   Zarządu Spółdzielni  .

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony 6 miesięcy

Wymiar etatu : 1

Wynagrodzenie: Minimalna pensja krajowa z możliwością uzyskania premii uzależnionej od wyników finansowych spółdzielni.

Planowa data objęcia stanowiska : do uzgodnienia preferowana możliwość podjęcia pracy od zaraz

  1. Zakres obowiązków:
  1. Kierowanie Spółdzielnią Socjalną  i  reprezentowanie jej na zewnątrz,
  2. Pozyskiwanie klientów i zleceń
  3. Wykonywania czynności z zakresu kierowania i nadzoru nad pracownikami spó.
  4. Przygotowywanie dokumentów księgowych (faktur)
  5. Organizacja i funkcjonowanie spółdzielni socjalnej,
  6. Aplikowanie o środki zewnętrzne na działalność spółdzielni,
  7. Upowszechnianie instrumentów aktywnej integracji i aktywizacji zawodowej,
  8. Współpraca z instytucjami ( w tym jednostkami samorządowymi, sektorem ekonomii społecznej, organizacjami pozarządowymi, itp.)
  9. Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Spółdzielni,
  10. Wykonywanie uchwał oraz raportowanie zgodnie z oczekiwaniami Walnego Zgromadzenia oraz realizacja innych zadań wynikających z woli Walnego Zgromadzenia,

 

  1. Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania związane z zatrudnieniem na danym stanowiska
  1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie średnie
  2. doświadczenie w pracy w branży ogólnobudowlanej lub drogownictwie lub z zakresu utrzymania zieleni
  3. posiadanie co najmniej półrocznego udokumentowanie stażu pracy na stanowisku związanym z kierowaniem zespołem pracowników w ramach zakresu prac opisanego w punkcie II. b
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
  5. nie bycie karanym za przestępstwa gospodarcze, fałszerstwo, przeciwko dokumentom lub popełnione z chęci zysku,

 

  1.  Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność sprawnej organizacji pracy,
  2. samodzielność, odpowiedzialność i skrupulatność,
  3. komunikatywność,
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. umiejętność pozyskiwania środków zewnętrznych z różnych źródeł na rozwój i działalność spółdzielni socjalnej.  

 

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. CV i list motywacyjny oraz informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem,
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  4. świadectwa pracy lub zaświadczenie potwierdzające co najmniej 6 miesięczny staż pracy na stanowisku kierowniczym,
  5. zgoda na  przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu naboru,
  6. oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwa gospodarcze, fałszerstwo, przeciwko dokumentom lub popełnione z chęci zysku,
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. pisemna koncepcja działalności i rozwoju spółdzielni

Dokumenty aplikacyjne można składać e-mailem: Grzegorz.Wojciak@ochotnica.pl w terminie do dnia  30  kwietnia  2021 roku, do godz. 15:00

Aplikacje, które wpłyną powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Rozmowy kwalifikacyjne będą przeprowadzone z kandydatami , którzy spełnią warunki formalne. Kandydaci zostaną poinformowani o terminie i miejscu rozmów kwalifikacyjnych telefonicznie.

UWAGA: W związku z pytaniami dotyczącymi interpretacji wykształcenia średniego informujemy, że każde wykształcenie ponadpodstawowe niezależnie czy zawodowe czy ogólne będzie zakwalifikowane jako wykształcenie średnie.