Nagranie XXXV/21 zwyczajnej sesji Rady Gminy Ochotnica Dolna w formie zdalnej - telekonferencji

Nagranie XXXV/21 zwyczajnej sesji Rady Gminy Ochotnica Dolna w formie zdalnej - telekonferencji

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady Gminy Ochotnica Dolna.
  4. Odczytanie korespondencji do Rady Gminy.
  5. Informacja Wójta Gminy z podejmowanych decyzji między sesjami Rady.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany w Uchwale Budżetowej na rok 2021.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ochotnica Dolna na lata 2021 – 2035.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany siedziby samorządowej jednostki organizacyjnej Centrum Usług Wspólnych w Ochotnicy Dolnej.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących projektu Statutu Sołectwa Ochotnica Górna.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej na rzecz Powiatu Nowotarskiego.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej na rzecz Województwa Małopolskiego.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXXIII/304/21 z dnia 26 lutego 2021 roku, w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości na rzecz Gminy Ochotnica Dolna.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości na rzecz Gminy Ochotnica Dolna.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości na rzecz Gminy Ochotnica Dolna.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zawarcie umowy najmu.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zawarcie umowy najmu.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych będących w posiadaniu Gminy Ochotnica Dolna.
  20. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Ochotnica Dolna.
  21. Aktualna sytuacja w oświacie.
  22. Interpelacje i  zapytania radnych.
  23. Dyskusja i wolne wnioski.
  24. Zakończenie sesji.