Znak: PPOŚ.6721.2.2021.KJ
Ochotnica Dolna 08.12.2021 r.
OBWIESZCZENIE
Wójta Gminy Ochotnica Dolna
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021r. poz. 741 ze zmianami), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Ochotnica Dolna Uchwały Nr XLIII/379/21 z dnia 29 listopada 2021 roku w sprawie przystąpienia do opracowania do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Ochotnica Dolna - „Ochotnica 1”, dla terenów przedstawionych na 3 załącznikach graficznych do niniejszej Uchwały. Obszary objęte opracowaniem planu obejmują tereny nadrzeczne w rejonach o zwyczajowych nazwach Marciny i Skrodne w miejscowości Ochotnica Górna oraz Rzeka w miejscowości Tylmanowa. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla ww. terenów będzie obejmował zakres określony w art. 15 ust. 2, ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741 ze zmianami).
Równocześnie zawiadamiam o możliwości składania wniosków do prognozy oddziaływania na środowisko sporządzanej do ww. planu, w związku, z art. 46 pkt 1, art.39 oraz art.54 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U z 2021r. poz.247 ze zmianami), zawiadamiam o możliwości składania wniosków do prognozy oddziaływania na środowisko sporządzanej do ww. planu.
W związku z powyższym zawiadamiam, iż wnioski do ww. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz prognozy oddziaływania na środowisko, mogą być składane w terminie do 21 dni od daty ukazania się ww. ogłoszenia tj. do dnia 30.12.2021r. Wnioski można składać na piśmie w siedzibie Urzędu Gminy Ochotnica Dolna, przesyłać na adres Urzędu: 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160 lub przesyłać drogą elektroniczną na adres: gmina@ochotnica.pl, skrzynka ePUAP: /bw5m49no0s/skrytka Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych w korespondencji pisemnej/e-mail, których zakres może zawierać (Imię, Nazwisko, adres e-mail, telefon) informujemy, iż zgodnie z art. 8a ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L 2016, Nr 119, str. 1 z późn. zm.), zwanego dalej „RODO”, prawo, o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g rozporządzenia RODO przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w wyniku uzyskania ich w toku prowadzonych postępowań dotyczących sporządzenia aktów planistycznych jest Wójt Gminy Ochotnica Dolna. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy Ochotnica Dolna za pomocą e-mail: inspektor@cbi24.pl Przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w ramach sprawowania władzy publicznej - szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej.
Zastępca Wójta Gminy Ochotnica Dolna
Krzysztof Jurkowski